Долото для штроб SDS-MAX YATO YT-47330 (Польща)
Доставка
Оплата
Опис
Долото для штроб SDS-MAX YATO YT-47330 (Польща)
Особливості YT-47330:
- Призначено для перфораторів SDS-Max.
- Використовується при виконанні монтажних, будівельних і демонтажних робіт.
- Рекомендується для роботи з бетоном, залізобетоном, силікатом, повнотілою і порожнистою цеглою.
- Виготовлено з міцної закаленой сталі.
- Стійкість до заклинювання в свердлильному патроні.
- Довго залишається гострим, що значно прискорює виконувані роботи.
Технічні характеристики YT-47330
Виробник | YATO |
Діаметр , мм | 35 |
Довжина, мм | 380 |
Хвостовик | SDS-MAX |
Торгова марка Yato належить польської торгово-виробничо компанії Toya, яка була заснована ще в 1990 році.
TOYA є одним з основних виробників і дистриб'юторів ручних інструментів та електроінструментів, що працюють на міжнародному ринку . Точна корпоративна стратегія дозволяє постійно впроваджувати інноваційні продукти, отримання нових ринків і безперервний розвиток стратегії сегментації .
Продукти TOYA є синонімами вищої якості професійних інструментів, унікального і індивідуального обслуговування для найвимогливіших клієнтів .
TOYA є одним з найбільш сильно розвиваються капіталу груп в апаратній і інструменту сегмента і один з небагатьох , який систематично – як в економічному росту і кризові роки – динамічно збільшує свою частку на ринку шляхом створення нових філій та представництв в Європі та Азії .
YATO – бренд орієнтований на професіоналів. Це добре видно за якістю продуктів. Під торговою маркою YATO продаються в першу чергу інструменти для СТО. Міцність, ідеальна якість виготовлення, відмінні матеріали, високоякісні технічні характеристики продуктів з успіхом використовуються спеціалістами в багатьох областях. Виняткові довговічність і міцність припускають використання YATO в інтенсивних промислових умовах. YATO – бренд компанії TOYA, що є одним з основних виробників і дистриб'юторів ручних та електроінструментів, що працюють на міжнародному ринку. Точна корпоративна стратегія, що забезпечує розвиток компанії, дозволяє постійно впроваджувати інноваційні продукти.