Струбцина магнітна для зварювання з перемикачем 107 Х 160 Х 26 мм YATO YT-0870 (Польща)
Доставка
Оплата
Опис
Струбцина магнітна для зварювання з перемикачем 107 Х 160 Х 26 мм YATO YT-0870 (Польща)
Особливості YT-0870:
- Має перемикач магніту.
- Виготовлена із сталевого листа і сильних феритових магнітів.
- Дозволяє точно з'єднувати матеріали під кутами: 45°, 90°, 135°.
- Сила утримання магніту близько 13.5 кг
- На поверхню корпусу нанесено порошкове покриття.
- Призначена для з'єднання металевих елементів під час зварювання, свердління, лакування.
Технічні характеристики YT-0870
Виробник | YATO |
Кут | 45°, 90°, 135° |
Сила утримання, кг | 13,5 |
Розмір, мм | 107 x 160 x 26 |
Торгова марка Yato належить польської торгово-виробничо компанії Toya, яка була заснована ще в 1990 році.
TOYA є одним з основних виробників і дистриб'юторів ручних інструментів та електроінструментів, що працюють на міжнародному ринку . Точна корпоративна стратегія дозволяє постійно впроваджувати інноваційні продукти, отримання нових ринків і безперервний розвиток стратегії сегментації .
Продукти TOYA є синонімами вищої якості професійних інструментів, унікального і індивідуального обслуговування для найвимогливіших клієнтів .
TOYA є одним з найбільш сильно розвиваються капіталу груп в апаратній і інструменту сегмента і один з небагатьох , який систематично – як в економічному росту і кризові роки – динамічно збільшує свою частку на ринку шляхом створення нових філій та представництв в Європі та Азії .
YATO – бренд орієнтований на професіоналів. Це добре видно за якістю продуктів. Під торговою маркою YATO продаються в першу чергу інструменти для СТО. Міцність, ідеальна якість виготовлення, відмінні матеріали, високоякісні технічні характеристики продуктів з успіхом використовуються спеціалістами в багатьох областях. Виняткові довговічність і міцність припускають використання YATO в інтенсивних промислових умовах. YATO – бренд компанії TOYA, що є одним з основних виробників і дистриб'юторів ручних та електроінструментів, що працюють на міжнародному ринку. Точна корпоративна стратегія, що забезпечує розвиток компанії, дозволяє постійно впроваджувати інноваційні продукти.