Алмазний шліфувальний круг 180 мм Yato YT-60323 (Польща)
Доставка
Оплата
Опис
Алмазний шліфувальний коло 180 мм Yato YT-60323 (Польща)
Алмазний шліфувальний круг YATO YT-60323 призначений для роботи з кутовою шліфувальною машиною. Використовується для вирівнювання бетонних поверхонь перед укладанням плитки і видалення зайвого бетону, який виступає за поверхню стін і бетонних стовпів. Гранулювання алмазу в сегментах дозволяє обробляти бетон, природний камінь і силікати.
Технічні характеристики YT-60323
Виробник | YATO |
Діаметр диска, мм | 180 |
Посадковий діаметр диска, мм | 22.2 |
Отвір для кріплення диска | M14 |
Висота сегментів, мм | 8 |
Швидкість обертання, об/хв | 6600 |
Торгова марка Yato належить польської торгово-виробничо компанії Toya, яка була заснована ще в 1990 році.
TOYA є одним з основних виробників і дистриб'юторів ручних інструментів та електроінструментів, що працюють на міжнародному ринку . Точна корпоративна стратегія дозволяє постійно впроваджувати інноваційні продукти, отримання нових ринків і безперервний розвиток стратегії сегментації .
Продукти TOYA є синонімами вищої якості професійних інструментів, унікального і індивідуального обслуговування для найвимогливіших клієнтів .
TOYA є одним з найбільш сильно розвиваються капіталу груп в апаратній і інструменту сегмента і один з небагатьох , який систематично – як в економічному росту і кризові роки – динамічно збільшує свою частку на ринку шляхом створення нових філій та представництв в Європі та Азії .
YATO – бренд орієнтований на професіоналів. Це добре видно за якістю продуктів. Під торговою маркою YATO продаються в першу чергу інструменти для СТО. Міцність, ідеальна якість виготовлення, відмінні матеріали, високоякісні технічні характеристики продуктів з успіхом використовуються спеціалістами в багатьох областях. Виняткові довговічність і міцність припускають використання YATO в інтенсивних промислових умовах. YATO – бренд компанії TOYA, що є одним з основних виробників і дистриб'юторів ручних та електроінструментів, що працюють на міжнародному ринку. Точна корпоративна стратегія, що забезпечує розвиток компанії, дозволяє постійно впроваджувати інноваційні продукти.