Ключ балонний хрестоподібний посилений YATO YT-0800 (Польща)
Доставка
Оплата
Опис
Ключ балонний хрестоподібний посилення YATO YT-0800 (Польща)
Виготовлений з високоякісної хромованадіевой стали. Він має 4 кронштейна з головками, адаптовані для всіх шестигранних, метричних типів болтів і гайок, використовуваних в легкових автомобілях і легких комерційних автомобілях. Хрест був додатково посилений подвійний клепаной сталевою пластиною. Це збільшує безпеку і комфорт використання. Гайковий ключ особливо рекомендується для обслуговування шин і як аксесуар для легкових автомобілів.
Технічні характеристики YT-0800
Виробник | YATO |
Розмір, мм | 17, 19, 21, 22 |
Матеріал | CrV |
Торгова марка Yato належить польської торгово-виробничо компанії Toya, яка була заснована ще в 1990 році.
TOYA є одним з основних виробників і дистриб'юторів ручних інструментів та електроінструментів, що працюють на міжнародному ринку . Точна корпоративна стратегія дозволяє постійно впроваджувати інноваційні продукти, отримання нових ринків і безперервний розвиток стратегії сегментації .
Продукти TOYA є синонімами вищої якості професійних інструментів, унікального і індивідуального обслуговування для найвимогливіших клієнтів .
TOYA є одним з найбільш сильно розвиваються капіталу груп в апаратній і інструменту сегмента і один з небагатьох , який систематично – як в економічному росту і кризові роки – динамічно збільшує свою частку на ринку шляхом створення нових філій та представництв в Європі та Азії .
YATO – бренд орієнтований на професіоналів. Це добре видно за якістю продуктів. Під торговою маркою YATO продаються в першу чергу інструменти для СТО. Міцність, ідеальна якість виготовлення, відмінні матеріали, високоякісні технічні характеристики продуктів з успіхом використовуються спеціалістами в багатьох областях. Виняткові довговічність і міцність припускають використання YATO в інтенсивних промислових умовах. YATO – бренд компанії TOYA, що є одним з основних виробників і дистриб'юторів ручних та електроінструментів, що працюють на міжнародному ринку. Точна корпоративна стратегія, що забезпечує розвиток компанії, дозволяє постійно впроваджувати інноваційні продукти.