Світильник 1-LED настінний мережевий YATO YT-81900 (Польща)
Доставка
Оплата
Опис
Світильник 1-LED настінний мережевий YATO YT-81900 (Польща)
Алюмінієві світильники простий сучасної форми з м'яко падаючим потоком світла. Призначений для використання на відкритому повітрі.
Опис YT-81900:
- Різьблення: GU10.
- Джерело світла: світлодіодна лампа, максимум 35 Вт.
- Литий під тиском алюмінієвий корпус.
- Розсіювач зі скла.
- Односторонній світловий промінь.
- Чорний колір.
Технічні характеристики YT-81900
Виробник | YATO |
Потужність, Вт | макс. 35 |
Електроживлення, В/Гц | 220-240/50 |
Форма | півовал |
Ступінь захисту | IP44 |
Розміри, мм | 68 x 81 x 92 |
Торгова марка Yato належить польської торгово-виробничо компанії Toya, яка була заснована ще в 1990 році.
TOYA є одним з основних виробників і дистриб'юторів ручних інструментів та електроінструментів, що працюють на міжнародному ринку. Точна корпоративна стратегія дозволяє постійно впроваджувати інноваційні продукти, отримання нових ринків і безперервний розвиток стратегії сегментації .
Продукти TOYA є синонімами вищої якості професійних інструментів, унікального і індивідуального обслуговування для найвимогливіших клієнтів .
TOYA є одним з найбільш сильно розвиваються капіталу груп в апаратній і інструменту сегмента і один з небагатьох , який систематично – як в економічному росту і кризові роки – динамічно збільшує свою частку на ринку шляхом створення нових філій та представництв в Європі та Азії .
YATO – бренд орієнтований на професіоналів. Це добре видно за якістю продуктів. Під торговою маркою YATO продаються в першу чергу інструменти для СТО. Міцність, ідеальна якість виготовлення, відмінні матеріали, високоякісні технічні характеристики продуктів з успіхом використовуються спеціалістами в багатьох областях. Виняткові довговічність і міцність припускають використання YATO в інтенсивних промислових умовах. YATO – бренд компанії TOYA, що є одним з основних виробників і дистриб'юторів ручних та електроінструментів, що працюють на міжнародному ринку. Точна корпоративна стратегія, що забезпечує розвиток компанії, дозволяє постійно впроваджувати інноваційні продукти.