Рулетка скловолоконна 50 м Х 15 мм YATO YT-71572 (Польща)
Доставка
Оплата
Опис
Рулетка скловолоконна 50 м Х 15 мм YATO YT-71572 (Польща)
Рулетка скловолоконна YATO YT-71572 – професійна рулетка призначена для вимірювання великих відстаней на відкритій місцевості або в закритих приміщеннях. Корпус виготовлений з міцного ABS-пластика, вимірювальна стрічка з сталого скловолокна.
Особливості YT-71572:
- Вимірювальна стрічка з сталого скловолокна.
- Корпус з міцного пластику.
- Ручка для намотування.
Технічні характеристики YT-71572
Виробник | YATO |
Робоча довжина, м | 50 |
Ширина стрічки, мм | 15 |
Матеріал | скловолокно, пластик |
Клас точності | ІІІ |
Вага, кг | 1.07 |
Торгова марка Yato належить польської торгово-виробничо компанії Toya, яка була заснована ще в 1990 році.
TOYA є одним з основних виробників і дистриб'юторів ручних інструментів та електроінструментів, що працюють на міжнародному ринку . Точна корпоративна стратегія дозволяє постійно впроваджувати інноваційні продукти, отримання нових ринків і безперервний розвиток стратегії сегментації .
Продукти TOYA є синонімами вищої якості професійних інструментів, унікального і індивідуального обслуговування для найвимогливіших клієнтів .
TOYA є одним з найбільш сильно розвиваються капіталу груп в апаратній і інструменту сегмента і один з небагатьох , який систематично – як в економічному росту і кризові роки – динамічно збільшує свою частку на ринку шляхом створення нових філій та представництв в Європі та Азії .
YATO – бренд орієнтований на професіоналів. Це добре видно за якістю продуктів. Під торговою маркою YATO продаються в першу чергу інструменти для СТО. Міцність, ідеальна якість виготовлення, відмінні матеріали, високоякісні технічні характеристики продуктів з успіхом використовуються спеціалістами в багатьох областях. Виняткові довговічність і міцність припускають використання YATO в інтенсивних промислових умовах. YATO – бренд компанії TOYA, що є одним з основних виробників і дистриб'юторів ручних та електроінструментів, що працюють на міжнародному ринку. Точна корпоративна стратегія, що забезпечує розвиток компанії, дозволяє постійно впроваджувати інноваційні продукти.